مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 20:252023-01-17ورزشي

نرم افزار هویت دختران در  سال جاری بهره برداری می شود


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند و با برنامه ریزی صحیح صورت پذیرد، - نرم افزار "هویت دختران" در  سال جاری بهره برداری می شود معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند و با برنامه ریزی صحیح صورت پذیرد، گفت: نرم افزار هویت دختران در فضای مجازی راه اندازی شده و قرار است در  سال جاری از آن بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که با تلاش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه امسال دو طرح یکی در هفته زن و دیگری در دهه فجر رونمایی می شود، اظهار کرد: طرح نخست تولید نرم افزار مرتبط با دختران در پیام رسانهای ملی است که قرار است از آن بهره برداری شود.

وی توضیح داد: نرم افزار هویت دختران برای دختران در فضای مجازی راه اندازی شده و قرار است در سال جاری از آن بهره برداری شود.

این برنامه در فضای مجازی به نیازهای متعدد دختران از قبیل ورزش و تندرستی، سلامت و بهداشت، تفریح و اوقات فراغت، علم و زندگی، شناسایی خلاقیت و ابتکار دختران، امور تربیتی و اخلاقی، مهارت های ویژه بارویکرد بوم، محیط، جنسیت و بسیاری از دیگر نیازها که به اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار هویت دختران در  سال جاری بهره برداری می شود

نرم افزار هویت دختران در  سال جاری بهره برداری می شود